WOW-Engine 0.3 Preview : Falling balls?

Hi there,
This little demo showing more than 300 ball using the new upcoming version of WOW-Engine (AS3 verlet physics engine)
it take advantage of Worker, shareable ByteArray and Mutex.
The stage3D rendering engine is Away3D.

I suggest you to not use the very sllllloooooooow Flash player debugger version.
Didn’t work? be sure to use Flash Player 11.5, and Chrome user check this

    • chloridrik
    • 13 novembre 2012 6:36

    Cool !!
    Est ce que tu crois que l’on pourrait interpoler les dĂ©placements de la physique pour qu’ils restent Ă  60 fps ?

    • Seraf_NSS
    • 13 novembre 2012 6:57

    chloridrik :

    Cool !!
    Est ce que tu crois que l’on pourrait interpoler les déplacements de la physique pour qu’ils restent à 60 fps ?

    Ca ne devrait pas poser de problème,
    tu récupères les valeur de deux frames, tu interpoles et tu appliques à la 3D si la frame en cours et celle interpolé,
    tu aurais donc un délais, imperceptible, de 2 frames sur ton anim à 60fps.

    sinon tu mets la physique Ă  60fps :)

    • Oussama Gammoudi
    • 14 novembre 2012 3:04

    Hi, when this version will be available?
    Thanks for your hard work
    Keep it up!
    Regards

    • Seraf_NSS
    • 14 novembre 2012 10:19

    @Oussama Gammoudi
    Hi Oussama,

    this version is still in alpha and a lot of classes is not yet optimised
    also write some tutorials take some time so i don’t think about a release this year but early next year.

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